10 Kasım 2012 Cumartesi

Çok Kısmetliyim Ben Ya:)

video
Hani geçen gün odamın dekorasyonunu değiştirdim dedim ya.Düşündüm taşındım bunları nasıl sergilesem diye.Aslında amacım bir kaç fotoğrafı birleştirip tek fotoğraf yapmaktı ,öyle koymaktı.Ama şimdilik onu yapmayı beceremediğim için bu klibi yaptım.Movie maker konusunda da iyi sayılmıyorum ama bu acemiliğimi ve ürkekliğimi atmam için bir yol oldu.Şarkı yine bugünlerimin takıntısı Nil'den.Anlamı ise büyük : Ben buraya çıplak geldim heyhat,utanmam yok ,pes etmem yokkk....

Şimdi ben bunu becerdim ya,aklımda movie maker ile ilgili fikirlerim canlandı.

Dün gittiğimiz okuldaki yansımalar beni oldukça olumlu etkiledi.Hele de çocukların ilgisi,imza almak istemeleri,hele hele sevimcimi gördükçe resim yapıp yapıp getirmeleri..Tanrım ,bu mutluluk paha biçilemezzz!

Ben çok şanslı çok kısmetli biriyim yaa...Sanırım bu durum bulaşıyor da...Mutluluğu dibine kadar yaşıyorum bu durumlarda ben...Hatırlayınca,yazınca,paylaşınca katlanıyor bu mutluluk....:-))

 Bana hani resim yaptılar diyordum ya ,klipte gördüğünüz resimler çocukların yaptıkları.Elif Nur,Sude,Ramazan,Esme,Gülsüm....Bir el sallayışları var ki...Ah ah mutluluk sarhoşu olmak demek bu işte...

Sevgiler....    

Yorum Gönder