Ana içeriğe atla

Kayıtlar

İç güveyinden hallice bir blog yazısı :)

Öykü başlıkları biriktiriyorum bugünlerde. İşin esasında kafamdaki kurgulardan hiçbiri edebi eser gibi şekillenmedi zihnimde . Hepsi sanki bir küçük bir oyun niteliğinde .Reklam da olabilir .Bir müzik eşliğinde klip bile olabilir. Önce bir öykü olarak oluştu.Sonra değişti de değişti . Yok ; sanırım onlar hakkında yazacağım yazıyı yazana dek böyle bir dalgada yüzecekler.... hıh,her zamanki yükselen terazi dengesizliğim işte :) Bir nevi hazırlık yapıyorum sanki şu an,şu günlerde .Öğrenci ruhumu eylemim ile paralleleştirmek istiyor gibiyim .
Elimde Marquez var .İlk defa okuyorum kitabını .Çok şey kaçırmışım.Çok beğendim .Önceden taışsaydım daha hızlı okuduğum günlerde....neyse geç olsa da tanışmak iyidir...Sağlığında okumak iyiydi ama...Ne yapacaktım sağ olduğu günlerde okusaydım.. Laf işte bende ki de :-)


Kitabın adı mı ? Yüzyıllık Yalnızlık... Karakterler biribirinin ismiyle çok yakın olduğu için ve nerdeyse bir soyağacından bahsettiğinden olsa gerek ,olayın bağlantısını koparmak iste…
En son yayınlar

Kaos

bi kek yapmışım ,annadın mı abicim ,o biçim !

dibine vur kardeşim sen !
tak kafaya birşeyler ,sonra soluğu mutfakta al ,iyi valla !

Hayır ,nasıl tığ gibi kaldin yine bilmem !
evlendin barklandın,bir çocuğun da var üstüne ,hayır niye halen adrenalin !
rahat bir tarafına batıyor zannımca!

Bırak ya ,kullanırsa kullnasın ,kullanmazsa kullanmasın ,sana neee ! Yesin şişsin patlasın obez olsun ,umrunda mı , sen kendine bak !

Ay içim baydı yaneee ,Nedir kız bugünlerde bir trip falan ,bir çarparım bir duvar ,kendine gel lean !

bak şimdi sovanları öldürüyorsun ,üzerine de biberleri koyuyosun,sonra patlıcanları bayıltıyorsun
ay sen resmen içimi daraltıyosun !

errrik dalı gevrektir ,errrik dalı gevrektir AMANIN basmaya gelmez ,yavrum basmaya gelmaz,

hop de,eller havaya ,
darling darling şıkır şıkır

Aman Allahım hepsi rüyaymış ;hele şükür !

toplumun kaosunu bilinçaltıma çekmişim .
Ay ne avam şeyler onlar öyle !Pek banel ya ;hiç benlik değil !

Biri beni kurtarsıııın ,
Çıkamıyorum ulan karakterimde…

Alıntıladıklarımla bir çeşit sohbet

Pek üretken biri değilim bu ara.Bu ara kendime de pek vakit ayırdığım söylenemez.Bebeğim büyüdükçe uyku düzeni olacak daha sakin olacak filan diye düşünürken benim bebeğimin uyku düzeni daha bir harap oldu daha bir huysuzlaştı.haliyle o uyuduğu zaman ben de cup yatağa..ne yapayım dinlenemiyorum.arada derede anneannesine gün içinde koyup evime gelip işlerimi görüp bir daha onu almaya gidiyorum.ve yine aynı rutin. ne yalan söyleyeyim bu süre içinde sadece çamaşır makinesi üstüne koyduğum kitabı günler sonra bitirebildim...günler sonra bitirebiliyorum da...bu süre zarfında ben de biraz sosyal medya takipçisi oldum.fazlasıyle...paylaşımlarımı bile bazen ordan yapar oldum... zaman zaman bu durumun beni rahatsız ettiği bir gerçek.olduğum yerde saydığım kesin.tipik ev kadını oldum desem yeri...



Facebook'u kapatmıştım bu 15 temmuz dönemlerinde.paylaşımları gördükçe içim ezildi.15 günden sonra ben de bir merak.Çünkü çoğu çevrem sadece facebook'u kullanıyor ve ben de haliyle onları tak…

Alelecele yazılmış Anne yazısı

bebeğim şu an uyuyor .uyurken yazabiliyorum bunları .henüz yeni bir anneyim .son derece acemiyim desem ne kadar doğru bilemiyorum.yaşayarak öğreniyorum çoğu şeyi.yaygarayı bastığında elim ayağıma dolaşıyor.banyo ettirirken halen panik bir anneyim.Bir ara her kafadan bir ses çıkınca ne yapacağımı şaşırmıştım.sonra araştıra araştıra bebeğimi gözlemleyerek vlogger anneler ( Merve Özkaynak,İrem Güzey,Acemi Anne,Philips Avent ) kaynağında programımızı oluşturduk çok şükür.
Anne olmanın erdemlerinden bahsetmeyeceğim.Zaten bunu herkes dile getiriyor.
O değil de anne olunca pratik olmaya başladım ben.
Herşey bir yana çok eğleniyorum.Kızım 3 aydan gün almaya başladı.Ve ben şimdiden onunla bol bol eğleniyorum.Dans ediyorum.hayal kuruyorum.O ağlarken ben ondan baskın çıkıyorum.birden donup kalıyor "ne yapıyor ya bu ,deli mi "der gibi .tiyatro yönüme de çok şey kattı .
çünkü ben kısmi, zamanlarda yine tiyatroya başlıyorum .iki arada bir derede bir romanın dramatizasyon işiyle de ilgile…

İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu yorumlarım

Doğru makyaj, dolgun kirpikler, bakımlı bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz dişlerle sağlıklı, güzel bir gülümseme! Bu yüzden diş bakımına ve beyaz olmasına oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’nın en büyük diş macunu markası olan Crest aslında Procter and Gamble’ın Türkiye’de sunduğu İpana markasıyla tamamen aynı içeriklere sahipmiş. Dünyada ilk defa beyazlatıcı bantları üreten bir marka olduğu için 3 boyutlu Beyazlık ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market alışverişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddasını duyunca denemek istedim ve hemen aldım.

İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu ünvanına sahip bu diş macunu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Diş hekimimin de daha beyaz bir diş için önerdiği İpana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz …

Montessori de Neymiş !!??

merhabalar
bizim misafirin gelmesine az kaldı.Bu sürede yeni doğan üzerine oyuncaklar ,kitaplar, gelişim kitapları üzerine de bayağı bir eğilmiş durumdayım.

çok diyen oldu bana yeni doğan kitaptan ne anlar diye.ilk başta siyah beyaz gördükleri için onlar için kitap almak gereksiz .Ki,zaten yeni doğan üzerinde pek kaynak bulamadım.tabi Vlogger Merve Özkaynak da olmasa böyle bir yayının olduğundan bihaber olacaktım.



Kendisi yeni doğan bebeği için amazon.comdan bulmuş.Ben de bu bilgi ışığında kendi bütçeme göre kendim tasarlamayı düşünüyorum.amaca riayet ettikten sonra her yol mübahtır değil mi ;)



ben de siyah keçe üzerine beyaz desenler yaparak veya beyazın üzerinde siyah desenler yaparak bu yenidoğan konsantrasyon beceri kaynağını elde etmek istiyorum.sonucunun fotoğrafını paylaşırım sizinle.Bunun amacı yeni doğan bebekler öncelikle siyah ve beyaz gördükleri için dikkat geliştirme ve ilk aşamada kitapla yabancı olmaması için ,dikkatini toplaması için küçük bir kitap.Ayrıca Montessori …

başlıksız yazı.

herkese merhaba, ne zamandan beri bir geleyim geleyim diyorum, bir türlü olmuyor.araya başka şeyler karışıyor.buraya da gelemeyince  de,  sosyal medyada kısa sürelerde girip çıkıyorum.Elbette buranın yerini tutmuyor.özlüyor arıyor insan.meğer yazarken ne çok şey öğreniyor ve ne çok şeyi pekiştiriyormuşum.hatta ve hatta bloga yazı yazacağım diye merak ettiklerimin üzerine daha fazla eğiliyor ve daha çok yaşamın içinde rol alıyormuşum.şimdi ise bir durağanlık dönemindeyim.sanıyorum hiç bu kadar kendi halimde günler geçirmemiştim.evde oturmaya mecbur kaldığım zamanlarda bile kafam deli gibi iş üretiyordu.şimdi de aslında bunları yapmamı engelleyen bir faktör yok.Aslına bakarsanız buraya uğramamı engelleyen küçük bir engelim var o da evime internet bağlatamayışım henüz.arada işte annemlere gelince bir sesimi duyurayım diye geliyorum.o da takvime bakacak olursanız en son 3 temmuzmuş.neyse bu da fazla sürmez elbet .vızır vızır 
yazdığım yeni içerik ürettiğim günlerim de gelecek elbet.sabre…