Ana içeriğe atla

5 ŞEY MİMİ

İki gün oluyor nerdeyse değil mi,Biricit ,Yasemin Kokulu Hayat'ıyla beni hem ödüllendirmiş ,hem de beni mimlemiş. Kalp kalbe karşı derler ya,ben de onu ödüllendirmiştim onu:-)İşte ya ,ben bundan dolayı çok seviyorum bu blogger alemini ve blogger arkadaşlarımı:-))

Ben de yazımın başında mimi cevaplayacağını umduğum Bir Sırrım Var Ebru,Sade ve Derin Deeptone,Denizin Yıldızı,Miss Eliane,Pembe Deniz,İki Kum Tanesi Füsun T.'yi ve Supercellma'yı mimliyorum... 

Çantamdaki 5 şey
Çantamın büyüklüğüne göre değişir.Çünkü sık sık ihtiyaca göre çanta değiştiren bir insanım.Ama genelde
*ev anahtarım,
*güneş gözlüğüm/gündelik gözlüğüm(sadece derslerde ve uzağı görmem gereken yerlerde takıyorum)
*kırmızı veya canlı bir renkte ruj işte,
*flash bellek,
*telefonum 

Odamdaki 5 favori şey
*Kitaplarım
*Ajandam
*Dergilerim
*Tablolarım,keyif takvimleri
*Kulaklığım ve ses bomba çifti (sayemde karı-koca oldular:)

Bu ay planladığım 5 şey

*Oynatmayalım Uğurcuğum kitabının sesli kitap okuması(5 ayrım kaldı,Tanrı'ya bin şükür :)sonra sırada blog seslendirilmesi var inşallah !
*Mektup ve postaların gönderilmesi
*Keyif Sanat Kahvesi şiir gününe katılmak
*Saçımı kestirmek-ti (an itibariyle o da gerçekleşti ,pek sevinçliyim,uzun saçlarımdan kurtuldum)
*EF Küresellik Potansiyeli Ölçümü 


Almak istediğim 5 şey

*Kiremit ve koyu yeşil renkte pantolon almak

*Yeşil rimel almak

*Ya kırmızı ya da yine koyu yeşil bir bot alıp ,renkli de bir kışlık kaban almak istiyorum(ay sıkıldım hep siyah hep kahverengi ;renkli şeyler istiyorum artık kış günleri için)

*Kitap-NOTOS-film (film belki bir ihtimal ama kitap ve NOTOS kesin)

*Bir ev alasım ya da kamyon/tır alasım var.Okulların salon yok demesinden salon dilenmekten artık bana sıkıntılar bastı!!...

*Milli piyango mu alsam,kazı kazan mı oynasam,futbola merakım da yok ki iddiaa oynasam...Tiyatroda da öyle çok para yok ki...Birikim yapsam...Oyyy anam oyyy!


Beni mimleyen kişi  Biricit'den ondan etkilendiğim 5 şey :
*Sıcak,sevimli,paylaşımcı,katılımcı
*Kendine özen gösteren,kendine saygısı olan,kitap kurdu
*Yenilikçi,yaratıcı,girişimci,marifetli,muzip,çocuksu ,mutlu olmayı bilen,
*iyiliksever,özgün,liderlik vasfı olan,organize etmeyi seven,özgüveni tam,
*Misafirperver,becerikli,açıksözlü,kişilik sahibi ,iyi ki tanımışım dediğim güzel insanların içinde olan blog yıldızı...

Ha bir de yeri gelmişken söyleyeyim,insanlara ve insanların ne yaptığına gerçekten önem veren,farkındalıkları olan,kibiri görmediğim ve kibiri hissetmediğim samimi bir arkadaş...

Ben gördüklerimin ve hissettiklerimin sözcüsüyüm:-))
Blog dünyasında takip ettiğim ve elektriğini çok pozitif aldığım ve sık takip ettiğim bir kaç blogger arkadaşım var.Gerçekten iyi niyetlerini sezdiğim...

Her fırsatta da bunu dile getirmekte sorun görmüyorum..Gönderilen mimler ve cevaplanan mimler de bu duygu ve düşüncemizin yansıtılması oluyor...Bilmem anlatabildim mi ;-))

Sevgilerrrr.... 




Yorumlar

Ebru i.S. dedi ki…
Kırmızı ruj,renkli giysiler,kesilen saçlar(bu arada güle güle kullan) yaklaşan kışın depresifliğine birebir gerçekten.ben de çok özendim okuunca yapasım alasım geldi:)
İyiniyet karşılıklı olmadığı sürece iyiniyet olmaz,iyi insanların buluşması güzel bir tesadüf veya kader.senin de payın büyük bunu söylemeye üalıştım anlatamasam da :)
Benim modemde arıza var o nedenle eşimin ipadinden bağlanabiliyorum ama bunu da kullanmak biraz zor o nedenle mimini biraz geciktiricem bilgin olsun;)
Şükriye Karahan dedi ki…
yapalım alalım ebrucum:-))
ne güzel olur !
iyi düşünceler iyi şeyleri de çıkartıyor karşımıza değil mi;)
bence çok güzel anlatıyorsun,ben de seni anlıyorum ;-))
senin ne kadar ince ,özenli bir insan olduğunu bildiğim için içten olduğunu biliyorum,bu yüzden ne zaman ki uygun koşulların oldu,o zaman yapabilirsin arkadaşım:-))
Denizin Yıldızı dedi ki…
Bu mim bana gelir mi diyordum ki geldi :) Teşekkürleeeer, yazıcam söz! :)
Pembe Deniz dedi ki…
Selamlar canımcım

Yazdım biraz geç olsa da.

Uzun zamandır pek mimlenmiyordum. O yüzden zevkle cevap verdim.

Sevgiyle...
Denizin Yıldızı dedi ki…
Yazdım yazdım hemen çıktı sıcak sıcak taze taze :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güzel İnsanlar Biriktirmişim,

Bugün bir huysuzluk vardı üzerimde.Gece de uyuyamamışım.Sabah gözümü bankanın mesajıyla açtım.Sağolsunlar,bugün şerefine,alışveriş edeceğim noktalardan ne alırsam üç katı fazla puan vereceklermiş.Ben ise ihtiyacım olmadıkça alışveriş etmeyi seven bir tip olmadığımdan bu mesaj bana yaramadı.Sağolsunlar yine de sağır sultandan önce doğum günümü kutlama lütfunda bulundular.


Annem bugün  benim için  hazırlık yaparken  neli pasta  istediğimi sordu.Ben de beş karış suratla yapmamasını söyledim.Dedim ya ,doğum günüm benim için tam bir mutluluk kaynağı değil.Hatırlanmak,kutlanmak güzel şeyler.Sadece yanağıma iki öpücük ve seni seviyorum demeleri yeterli...Yoksa insanların benim için yorulmalarını istemiyorum.Hele hele oruçluyken...Ama annem bu...Koca kazık olmama rağmen tüm gününü mutfakta geçirme pahasına da olsa birbirinden leziz 4 çeşit yemeği yetiştirdi,üzerine bu moloz yığını düşmüş gibi duran bezmin bir kıza doğum günü pastası yaptı.Masayı da kurdu bir güzel...Gık bile demedi..Öyle keyi…

Küçücük Ufacık Evlerin Dekorasyon Modellleri

Bugünlerde dar ev dekorasyonlarına takıldım kaldım resmen.
1+1 ev düzen durumları anlayacağınız,
bugün bir ilk daha yapayım dedim.
çoğu kişi zaten biliyor az çok geniş evlerde ne kullanılıp kullanılmayacağını.Ama önemli olan dar ev dizaynı yapabilmek.Ben biraz araştırdım.Belki sizin de işinize yarayan bir kaç fikir olabilir diye paylaşıyorum.


Koridordaki ölü alanları değerlendirmek için uygun bir yol
Şayet sizin de böyle dar holünüz varsa bence uygulanması makul bir seçenek


Mutfağınız bu şekilde dar ise iki tarafı da tezgahlı yapmak yerine bir tarafı aynalı veya camlı büfe olarak tasarlamak mantıklı görünüyor.hem evi aydınlık hem de büyük gösteriyormuş öylesi.
yatak odası küçük.gardrop küçük sorununa küçük bir dolap çözümü.yatağın tepesindeki o dolap hoşuma gitmedi gerçi.bir dolabın kapağı aynalı biri ünlü bir ressamın tablosu olsa ne güzel olurdu ! Klimt desem ;-)
İşte bu da başka bir mutfak dekoru çeşiti.Üst dolabı benim zevkimi yansıtıyor.Kullanışlı.
Bu da başka bir mutfak dolabı re…

Aşk Yemini Filmini konuşuyoruz,hadi ne içiyorsanız onunla gelin :-))

Yapım:2011 - ABD

Tür:Dram,  Romantik,  

Süre: 104 dakika

Yönetmen:Michael Sucsy, 

Oyuncular:Rachel McAdams,
Channing Tatum,
Scott Speedman,
Sam Neill,
Jessica Lange

Müzisyen :  Rachel Portman,
Michael Brook, 

Görüntü Y.: Rogier Stoffers, 

Senaryo:Abby Kohn,
Stuart Sender,
Michael Sucsy,
Marc Silverstein,
Jason Katims, 
Yapımcı: Roger Birnbaum,
Jonathan Glickman,
Austin Hearst,
Paul Taublieb,
Susan Cooper,
Gary Barber,



 " Aşk Yemini " adlı filmi izledim bu akşam.Başrollerinde Rachel McAdams ve Chaning Tatum'un oynadığı bu film kimilerine göre tipik türk sinemasını çağrıştırsa da olayın kurgusu ajiteden uzakta bir gerçekliğin gözü oluyor.Oyunculuklar başarılıydı.Hikayenin kurgusunu da başarılı buldum.Olayın sonunu tahmin edemiyorsunuz.Eden varsa tebrik ederim : ama şunu itiraf etmenizi de beklerim;düşünün şimdi :
Kızın yaşadıkları,Leo'nun çırpınışları....Ne bileyim ya beni çok etkiledi.Ne kadar zor bir durum olsa gerek,çok seviyorsun,eşin/sevgilin seni unutuyor,ailesiyle…