Ana içeriğe atla

Mim : Beni Bir Kelimeyle Anlat





Sevgili Deeptone beni mimlemiş sağolsun. 
Supercellma'nın başlatmış olduğu bu mim de hoşuma gitti doğrusu.
Bu yüzden çok da arasını açmadan bu mim geleneğine bu kez kendimce(!) hemen atak yaptım.

DEEPTONE ,afacan,haşarı,muzip,eğlenceli,üretken,katılımcı, süprizli,duygusal,analizci,şeker,sempatik 

Henüz yeni tanışsak da,mimi yazdığı sıralarda tanışık olmadığımız ,tanışık olsaydık beni de mimlerdi diye düşündüğüm,tanışıklığımız 3 günü bulsa da yazdığı yazılardan uzun bir zamandan beri tanıyormuş izlenimine kapıldığım Supercellma'yi da tek kelime miminde cevaplamak isterim.Kendi mim davetinde onu anlatmak gibi.Tereciye tere satıyor gibi anlayacağın:)

SUPERCELLMA ,cesur,neşeli,yaşamayı seven,duygusal,insancıl,zeki,samimi,iyi ki tanışımış olduğuma inandığım zeki,aslan kadını

BİRİCİT , neşeli,muzip tarafları var ama duygusal ve akılcı,uçuk,deli dolu 

Biricit de beni mimlememiş.Ama bunda benim payım var sanıyorum.Haklı! şimdiye kadar beni mimleyip de ben onu mimleyip cevap vermediysem ayıp etmişimdir.açıkcası blogundaki yazıdan kendime pay çıkardım.Yaram vardı ,gocundum diyelim.İyi de oldu,kendisini önemsemediğim aklına gelmesin!!Ben sadece görmüş,sonra cevaplarım deyip unutmuş olmalıyım....Biricit, bunun için senden özür dilerim :( 

Bir mim yazısının daha sonuna geldim.Gören de habire mim yazıyorum sanır. Yazmak istemediğimden değil.Takipte olduğum sürece kimin mim yazısına rastlarsam...Yine herbiriniz takibimdesiniz.Ama ben bir yazarken siz ardı ardına o kadar hızlı yazılar yazıyorsunuz ki ben yetişemiyorum....Bazen yeni yazdım.Dur soluklanayım 2 gün sonra yazayım diğeri arada kaynamasın diyorum bir bakıyorum mim yazıları geçmiş gitmiş.Biliyorum belki bunlar mazeret ama kabul edin bir nebze haklıyım değil mi:-)

Beni de artık şunca zamandan beri ne kadar tanıyıveriyorsanız anlatıverirsiniz; mimledim sizi Biricit,Deeptone,Supercellma,Firari ve bu yazıyı okuyan her takipçim:-)

Bazen söylediğim nerde,söyleyeceğim nerde durumları yaşadığım oluyor,bir kusur ettiysem affedin;ne ben burda içimi yiyeyim,ne de siz orda dövünün neden bu böyle diyor diye...Peşinen söyleyeyim!!!

En yakın vakit yine geliyorum,çok bekletmeyeceğim bu kez :D



Yorumlar

canım rıca ederım estagfırullah, o ne demek:) bı dahakı ılk mım yazısında senı mımlıyorum bak burayada yazıorum:)
bu yazındanda ve oncekı yazılarındanda anladığım kadarıyla cok samımı ve ıcten bı blog yazarısın.doğalsın.sevgılerımı gonderıyorum sana:)guzel dusuncelerın ıcınde cok tesekkur ederım:)
Şükran dedi ki…
laf dokunduruyormuş gibi olmadı değil mi,üzülürüm:-) zaten sen beni mimlemesen de ben kendimi güveyden sanarım:)hakkımda edinmiş olduğun düşünceler beni çok memnun etti teşekkür ederim.Bundan böyle daha çok görüşebilmek dileğimleee:-)
Adsız dedi ki…
kız ben seni yirim yirimmm :) ne güzel şeyler yazmışsın be böhöhöyttt diyip bi havalandım ki şirketteki herkes bana baktı, kızardım ekranımın arkasına gömüldüm mehehe :) Sağol varol hep ol emi :)
Şükran dedi ki…
aslan burcunun hikmetinde mi var bilmem acayip heyecanlı varlıklarız.Bu arada ben de bir aslan'ım,bilmiş olasın;-))yine beklerim bloguma,suppercellma:)
deeptone dedi ki…
ha ha sen hep beni güldürüyon. yine sempatik yazmışsın.

senin için nedense hüzünlü nostaljik ve yalnız sözcükleri geliyor aklıma.
:)
Şükran dedi ki…
aslında beni gerçekte görüp yazıyla kıyaslamanı isterdim...ama bazen insanlar gözlerimde hüzün olduğunu söylüyor...Belki yazımda da sana böyle hissettirmişim...:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

O o bir Türklerin Emile Zola'sı, O..o bir müzmin bekar , O kadın naturalisti...

*18 Ağustos 1864 doğumludur.Babasından etkilenmemiştir.annesine ise çok düşkündür. Annesi o dört yaşındayken veremden ölmüş ,bunun üzerine teyzesinin evine Aksaray'a yerleşmiştir. *Annesinin veremden ölmesiyle beraber evhamlı biri olur.Hatta Ahmet Mithat Efendi'nin kızını kendisiyle evlendirme teklifini nazikçe reddeder ve ömrü süresince evlenmez.Refik Ahmet Sevengil'in neden evlenmiyorsunuz sorusuna odasında bir nefese dahi tahammül edemediğini ,sinirli olacağını hatta bu sebeple misafirlikte bile kalmadığını dile getirmiştir. *Kadınların arasında uzun yıllar yaşadığı için onlardan etkilenmesi şüphesiz.Örgü ve tentene örmesi,reçel pişirmesi,evini bir kadın gibi titizce temizlemesi onun bu yönünü doğrular. *Sanat için sanat mantığından ziyade sanat toplum için yapılır görüşünü savunmuştur.Türklerin Emile Zola'sı diye bilinir öğretisel naturalizm akımında.'Deneysel Roman' Sadece belli bir kesimi anlatmaktansa halkın günlük hayatı üzerine yazmayı hedefle

Güzel İnsanlar Biriktirmişim,

Bugün bir huysuzluk vardı üzerimde.Gece de uyuyamamışım.Sabah gözümü bankanın mesajıyla açtım.Sağolsunlar,bugün şerefine,alışveriş edeceğim noktalardan ne alırsam üç katı fazla puan vereceklermiş.Ben ise ihtiyacım olmadıkça alışveriş etmeyi seven bir tip olmadığımdan bu mesaj bana yaramadı.Sağolsunlar yine de sağır sultandan önce doğum günümü kutlama lütfunda bulundular. Annem bugün  benim için  hazırlık yaparken  neli pasta  istediğimi sordu.Ben de beş karış suratla yapmamasını söyledim.Dedim ya ,doğum günüm benim için tam bir mutluluk kaynağı değil.Hatırlanmak,kutlanmak güzel şeyler.Sadece yanağıma iki öpücük ve seni seviyorum demeleri yeterli...Yoksa insanların benim için yorulmalarını istemiyorum.Hele hele oruçluyken...Ama annem bu...Koca kazık olmama rağmen tüm gününü mutfakta geçirme pahasına da olsa birbirinden leziz 4 çeşit yemeği yetiştirdi,üzerine bu moloz yığını düşmüş gibi duran bezmin bir kıza doğum günü pastası yaptı.Masayı da kurdu bir güzel...Gık bile demedi..Öyle

Cemal Süreya ,Keyif Sanat Kahvesi'nde

Camında Turgut Uyar'ın Göğe Bakma Durağı şiiri yazılıdır.Uşak'ın farklı ,özgün ,kültür sanat çalışmalarının  yapıldığı ,sahiplerinin de sıcak ,sanatsever oldukları aşikar;) Keyif Sanat Kahvesi'nde şiir okuma akşamlarımız başladı malum.Ben tabi ara ara kaçak olsam da ,her gittiğimde aldığım keyfi size anlatamam. Şiiri bu akşamlar sayesinde sevdiğimi itiraf etmeliyim.Bazı zaman ruhsuz okuyan arkadaşlarımın okumasından keyif almasam da ,onların şiire karşı duyarlılığı ,zaman geçtikçe okumalarında çaba sarfettiklerini görünce,bu tür ince şeylere önem verdiklerini  düşününce mutluluğum artıyor aslında.Bu yüzden bu açıdan bakınca tahammül edebiliyorum. düşünün,önceden şiir yazıp şiir okumayan,bildiği şiir ikiyi geçmeyen kişiyken şimdi başka şairler tanımak için çaba sarfediyor,sevdiğim şairlerin kitabını bizzat alıyorum. Ama şiir yazmıyorum artık !!! Boyumun ölçüsünü aldım,şiir yazmak ne kadar kolay görünse de zor zanaat ,bunun farkına vardım:-))) Sanırım iyi de o