Ana içeriğe atla

Küçücük Ufacık Evlerin Dekorasyon Modellleri

Bugünlerde dar ev dekorasyonlarına takıldım kaldım resmen.
1+1 ev düzen durumları anlayacağınız,
bugün bir ilk daha yapayım dedim.
çoğu kişi zaten biliyor az çok geniş evlerde ne kullanılıp kullanılmayacağını.Ama önemli olan dar ev dizaynı yapabilmek.Ben biraz araştırdım.Belki sizin de işinize yarayan bir kaç fikir olabilir diye paylaşıyorum.


Koridordaki ölü alanları değerlendirmek için uygun bir yol
Şayet sizin de böyle dar holünüz varsa bence uygulanması makul bir seçenek



Mutfağınız bu şekilde dar ise iki tarafı da tezgahlı yapmak yerine bir tarafı aynalı veya camlı büfe olarak tasarlamak mantıklı görünüyor.hem evi aydınlık hem de büyük gösteriyormuş öylesi.

yatak odası küçük.gardrop küçük sorununa küçük bir dolap çözümü.yatağın tepesindeki o dolap hoşuma gitmedi gerçi.bir dolabın kapağı aynalı biri ünlü bir ressamın tablosu olsa ne güzel olurdu !
Klimt desem ;-)

İşte bu da başka bir mutfak dekoru çeşiti.Üst dolabı benim zevkimi yansıtıyor.Kullanışlı.

Bu da başka bir mutfak dolabı rengi ve modeli.Mutfak şekli yine aynı.Renk doğal moğal ama bu renkten ben baydım artık.Zira kahverengi rengi hayatımda kullanmadığım ve kullanmak da istemediğim bir renktir aslında.
Ama hoşlananlar için şık bir mutfak !

oda düzeni böyle olanlar için güzel kullanışlı bir model.ben bunun koltuğunun koyuş biçimini ve televizyonun yerini yakıştırdım.kendime uygun buldum.bunun dışında televizyonun altındaki o uzun ve hantal şey bana göre değil.



Bu dekor içimi açıyor adeta !


Küçük banyonuz olup küveti de seviyorsanız bu düzen de iyidir.

Ben bu ayakkabılığın sadece birini düşünürdüm alacak olsam.Kullanışlı ve gözü yormayan bir hol dekoru.


Bu da başka bir mutfak dekoru görseli .


Böyle bir dekor ise çocukların odasında güzel.Elbette bunun için şu an uygun değil ama uygulanmayacak bir model değil.


Bu sandalye modeli her dekora uyuyor bana göre.
İstersen kurdele ile şık bir hava ver.İsterse kılıf dik, ister eskitme yap, ister böyle şirine bir sandalye olsun ; her kalıba uyar ;-)


Gözüme hoş gelen dekor örneklerini alıyorum .Zaten üzerinde de yazıyor.
Buradaki hol dekorunu sevdim.Ölü alanları cazip hale getirelimmmm!


Bunu tamamen kitaplık amaçlı olarak düşünüyorum ayaklı olanından.İşin esası açık raf sistemini seviyorum.Ama her gelenin kitaplarıma sulanmasından bıktığımdan dolayı kapalı ve kilitli olması en iyisi.Sulanmaları bir yana ben de paylaşmayı seviyorum.Ama bir kitabım gidip de bir daha gerisin geri gelmeyince ve gelen kitabın canı çıkmışcasına zulüm görmesine kat-la-na-mı-yo-rum !
Ben bile karalamıyorum.Notlarımı tuttuğum bir deftere üşenmeden yazıyorum.
Ay sinir geldi yine !
Neyse!
Renk bu ! Model bu !En bacaklı olanından :-)


bu sandalye çok hoş. Çok beğendim .Ama stilim değil. Ama melekler çoook güzel !
Benim evimin teması olsa kuşlar ,kelebek,melek,martı,dünya olur .
Ama sandalyede değil !

Bu da yine bizim oda düzenine benziyor.Güzel,içaçıcı konsept .


Yuvarlak masa ve yuvarlak sehpa .
Dikdörtgen,kare ,üçgen olan keskin hatları olan eşyalar ruhuma itici geliyor nedense.
Bir de çok moda görünen ,çiçekli yemek takımları. 
Eflatun,pembe,Gri rengi ve kahverengi olan nesneler dengelenip orantılanırsa bir nebze tahammül edilebilir.siyah ve aliminyum tercihtir.



Bana göre ev insanın ruhunu yansıtır.özgünlük taşır. Küçük dokunuşlar büyük farklar oluşturur.
Ben sadece küçük bir örnek sundum nacizane.
belki bir faydam daha olur birilerine.

Burada aydınlatmaya dikkat çekmek istedim.
Dantel örtüler belki bu şekilde değerlendirilebilir;)

Bu kadar gevezelik yeter.
Hoşçakalın,sevgiyle kalın.... 







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

O o bir Türklerin Emile Zola'sı, O..o bir müzmin bekar , O kadın naturalisti...

*18 Ağustos 1864 doğumludur.Babasından etkilenmemiştir.annesine ise çok düşkündür. Annesi o dört yaşındayken veremden ölmüş ,bunun üzerine teyzesinin evine Aksaray'a yerleşmiştir. *Annesinin veremden ölmesiyle beraber evhamlı biri olur.Hatta Ahmet Mithat Efendi'nin kızını kendisiyle evlendirme teklifini nazikçe reddeder ve ömrü süresince evlenmez.Refik Ahmet Sevengil'in neden evlenmiyorsunuz sorusuna odasında bir nefese dahi tahammül edemediğini ,sinirli olacağını hatta bu sebeple misafirlikte bile kalmadığını dile getirmiştir. *Kadınların arasında uzun yıllar yaşadığı için onlardan etkilenmesi şüphesiz.Örgü ve tentene örmesi,reçel pişirmesi,evini bir kadın gibi titizce temizlemesi onun bu yönünü doğrular. *Sanat için sanat mantığından ziyade sanat toplum için yapılır görüşünü savunmuştur.Türklerin Emile Zola'sı diye bilinir öğretisel naturalizm akımında.'Deneysel Roman' Sadece belli bir kesimi anlatmaktansa halkın günlük hayatı üzerine yazmayı hedefle

Güzel İnsanlar Biriktirmişim,

Bugün bir huysuzluk vardı üzerimde.Gece de uyuyamamışım.Sabah gözümü bankanın mesajıyla açtım.Sağolsunlar,bugün şerefine,alışveriş edeceğim noktalardan ne alırsam üç katı fazla puan vereceklermiş.Ben ise ihtiyacım olmadıkça alışveriş etmeyi seven bir tip olmadığımdan bu mesaj bana yaramadı.Sağolsunlar yine de sağır sultandan önce doğum günümü kutlama lütfunda bulundular. Annem bugün  benim için  hazırlık yaparken  neli pasta  istediğimi sordu.Ben de beş karış suratla yapmamasını söyledim.Dedim ya ,doğum günüm benim için tam bir mutluluk kaynağı değil.Hatırlanmak,kutlanmak güzel şeyler.Sadece yanağıma iki öpücük ve seni seviyorum demeleri yeterli...Yoksa insanların benim için yorulmalarını istemiyorum.Hele hele oruçluyken...Ama annem bu...Koca kazık olmama rağmen tüm gününü mutfakta geçirme pahasına da olsa birbirinden leziz 4 çeşit yemeği yetiştirdi,üzerine bu moloz yığını düşmüş gibi duran bezmin bir kıza doğum günü pastası yaptı.Masayı da kurdu bir güzel...Gık bile demedi..Öyle

Üniversiteli Anne

Evlenip de çocuk sahibi olduğumdan beri hayatım öyle bir değisti ki...bir türlü rotamızı kaybettiğimiz günler bile oldu.. 6-7 ay İzmir Tire'de yaşadık...O başka bir hikaye...burada bahsetmeyi istediğim en güzel şeylerden biri... Umarım yakın zamanda bunu size güzelce anlatırım. Zaten bundan sonra bu blog sayfamda bir takım değişiklikler yapma kararım var...Bunun için artık daha organize daha planlı gitmek için yöntemler edindim. Evet bu da başka bir gün yazısı .Burda bir gülümseme smile'ı görmüş gibi gülümseyebilirsiniz . Benim bilgisayarım biraz arızalı olduğundan eşimin bilgisayarından yazıyorum.Onun klavyesi de kırgız-kazak alfabesi ...Yani bu satırları yazana dek ben bir süre idman yaptım.Ama yine smile yapamıyorum... ben aslında gülümsemeyi seven yazı dilinde bile seven gerçek hayattaymış gibi bunu yansıtmayı isteyen biriyim. bu yazımı okurken bunu düşünüp hissederek okursanız doğru iletişimi kurmuş olacağız  burda bir gözlüklü smile düşünebiliriz işte...