9 Şubat 2014 Pazar

1.Kurgu Agent Tiyatrosuna HOŞGELDİNİZZZ !



Senaryo 1 :

TL - artık olmuyor,uğraştık ,biliyorsun düzelmen için çok çaba sarfettik.olmadı.yollarımızı ayırıyoruz.başka iş ilanlarına bakmaya başla.

Agent gider.Çağrının başına oturur.

Müşteriye söyler :
-ben şu kampanyadan yararlanmak istiyorum.
-bak,baştan söyleyeyim..baştan şöyle anlaşırız.sonra bunun algısı vergisi var kızııım.sonra bak bana gelip de mızıldanma.heee,ayağını denk al.

şu şu kadar şu ödemen var
-biz parayı kolay kazanmıyoruz ...hanım
-ben mi söyledim sana kampanyaya gir derken.sen gireceksin kampanyaya.ben burda bunları duyacağım.girmişsin kampanyaya,onu verdiysen bunu da verirsin .
kişi mırıldanır
-heyt kime konuşuyorum burda !benim yetkili diyorum benim !

bu ödememin bana geri iade edilmesini istiyorum
-oldu efendim,başka arzunuz.Öyle her geçene geri iade olaydı oooooo !yapmıyorum ödeme filan ,git,belediye baksın sana.

-benim ödemem 15 olacaktı bana 23 gelmiş
-bu önceki devirde 0,17 yazıyor .bu önceki yatırılamayan ödemeden mi ,diyen kişiye
-sen allahtan belanı istiyorsun herhalde kadın,çok muz zenginsin,fikren engin misin?ben burda kimlerle muhatap oluyorum,ödemesi 240'ı aşmış,sen tutmuş bana 1 liranın hesabını yapıyorsun !git işine ya !

-bunun parası bu mu ,şunun ödemesi ne zaman
-ilgili ekranlarıma ulaşıyorum
-ne çok ilgili ekranınız var !
-beğenmiyorsan geç başına ,senin isteğine yetişebilmek kaç saniye görürüm seni ben !


ben şu kampanyaya girmek istiyorum.
-düzenli ödeme yapman lazım.otomatiğe bağlaman lazım,yapabilir misin ,bilgilerinde sicil olmaması lazım ,yapabiliyor musun
-ben inşaatta işçiyim ,ödemelerim gecikiyor
-o zaman kusura bakma da arkadaşım ,kampanya nerene yan,,ben bile girmiyorum kampanyaya.cebinde varsa para herşey kampanya !git git kurtar kendini,girme böyle zararlı şeylere....

işine gelmeyen açıklamaya karşındaki kişiye şırpıntı diyen kişiye
-Allah seni bildiği gibi yapsın ,seni ben adam yerine koyup gezmem !

Agent gülümseyerek gider !

"oh be,neydi o öyle anacım,rahatlayıvermişim.üstüne dua aldım bak "

işe yeni giren agenta takım liderinin yanında :
-Bunlara kanma.bunları burnu pek yukarıdır.pek kolay gelmiştir bu yere.Allah kurtarsın arkadaşım!

arka fonda da :
Sertab erener "güle güle şekerim" çalar.




1.sahne sona erer.
2.sahne çok yakında blog sayfalarımızda....



Yorum Gönder