5 Ocak 2014 Pazar

Senfoni Sızıltısı

Hayatın getirdiği çizgilerden bahsediyorduk.Yazdık ikimiz de.Sonra bu dizeler döküldü kaleminden.Yaz diye kışkırttım birazcık.İyi oldu.İyi yapıyorum sanırım ben bu kışkırtma olayını :)
Hayatıma giren güzel insanlardan biri arkadaşım yazdı.Şiir ona ait,ben sadece dizgisinde düzeltme yaptım.Eski bir alışkanlık.Bir zamanlar şiir dizgileri de yapmışlığım var dev adam içiin.Nur içinde yatsın.Şimdi bir şair yürekli daha tanıdım.
Sanırım hayatın bu keyifini çatıyorum ben!
Bir gün bu satırlarda olmazsam öyle anın beni !
Ben beğendim.Sizinle bu müzikle beraber paylaşmak istedim.....


ayrılıklar,
kopmak demek
sonsuza kadar.
ayrılık desen desen işlemek
demek hayatı
yüreğini karartarak
yarınları aydınlatmak ,ayrılık
bir başka tercihi onaylamak
acılar içinde yanmak
sevişerek bir hayat
dünyaya getirmek belkide
ana rahminden cennete açılan
bir kapıdan geçmek
ayrılık , olmayış demek
belki de diğer alemde
güneş gibi doğmaktır
ayrılık dediğin.
yok! hayır !
olamaz böyle bir şey aslında
Ayrılıklar bağlıyor insanı!
 Sanıyoruz ki ayrılık demek,
Sonsuza demek kopmak,
Öyle değil,
Ayrılık ,delicesine bağlanmak!
yüreğine dokundu mu
hep bir ayrılık vardır insanın hamurunda
anne karnından ayrılmakla başlıyor
ilk ayrılık....
Yorum Gönder