11 Eylül 2013 Çarşamba

Sık Dişini Şükran Sık ....

Çok mu aptalım hiç kafam çalışmıyor mu yoksa fazla mı safım bilemedim:(
Kendimi içinde olmak istemediğim durumların içinde bulmak bende uzak kalma ihtiyacı hissettiriyor:( 
Susmak bazen çözüm değilmiş ,gördüm !!


canımı yakıyorlar!

Tam toparlanıyorum derken,nedeeeen ama neden !!

Uşak'tan da,Uşak'ın insanından da,Bizans entrikalarını aratmayan çetrefilli işlerinden de,bu insanların kategorize eden zihin yapılarından da,alttan alta kinaye yapan,alengirli meselelerinden de bıktım...

Son bir senem ,sık dişini Şükran ,sık dişini !
Şehir değiştirmek için son bir sene!
2014 benim yılım olacak ,benim yılım ! 
Gözyaşlarımı arkada bırakacağım ve çok mutlu ,sağlıklı,huzurlu bir yıl geçireceğim !

Lütfen ne oldu diye sormayın ,yüreğime inanın,yüreğimi nasıl yaktıklarını ve yandığını anlarsınız....

Benim için bir şey yapmak istiyorsanız bana güvenin,yaptığıma inanın ve bana manevi güç dileyin....




Sevginin Işığıyla Kalın...


                                  
             İnsanlar,neden onları sevmemem için kendini zorluyorlar !Ve ben neden her defasında onları sevecek bir sebep bulup çıkartıyorum cehennemin dibinden ! Bu neyin çabası! Neyin kafası !

zihnimi meşgul etmeliyim bir şeylerle .Düşünmek istemiyorum.artık düşünmek istemiyorum ! 

Ölüm mü daha kötü ;yaşarken nefessiz kalıp tek başına kalmak mı !

Silkin kendine gel.bu ilk defa olmuyor.Gücü sana hayat verdi.Silkin.Yola devam et..yola devam et Şükrannn!   
Yorum Gönder