10 Aralık 2012 Pazartesi

Yoyo Topuyla Oynuyorum Bugünlerde de


Hayat bir yoyo topu gibi..Bir zaman hayatından çıkan insanlar bir gün bir bakıyorsun tekrar hayatına girivermiş....Sanırım pişman oldu,o da benim gibi üzüldü sanıyorsun bir bakıyorsun yanına çıkarı için gelmiş.Çünkü biliyor senin yüreğinin hala dostçul yürekle çarptığını. 
Bir başkası da gerçekten seni tekrar kazanmak istiyor.Söylediği sözlerin hareketlerin farkında.Diğerini affedebiliyorsa yüreğim ,bunu da haydi haydı affeder diyor...Çünkü benim de hatalarım var,haksızlığım var...

Hayat bir yoyo topu gibi. Gidiyoooor sonra geliyor...

bazen içimdekiler konuşmasa da bir başkası anlatıyor seni.Kendimi övmüş gibi mahcup oluyorum sonra.

Hayat bir yoyo topu gibi...Çarpıyoooooor ,sonra heyecanla geliyor....

Sevgi her kırgınlığın ilacı...Ben sevmeyi seviyorum...İçtenlikle sevme sevilme dileğiyle...

Ville Valo & Natalie Avelon - Summer Wine





Yorum Gönder