10 Ekim 2012 Çarşamba

Sevgili Facebook,


Sevgili Facebook,

sanma ki ali seni özleyecek hüsamettin seni özleyecek sözlerine aldandım..aldanmadım facebook..sen istediğin için değil,benim eserekliğim geçti diye döndüm...Bilirsin ben arada böyle kaybolur çıkarım.Böyle yapınca kendimi seyahate gitmiş gibi hissediyorum..gidebilirim..gitmiş olabilirim..ben böyleyim bazen.unuttuğum için değil,vefasızlıktan da değil.huyum bu.önce kendimi alıştırırım sonra yavaş yavaş kaybolmaya başlarım...sonra kaybolurum...sonra yine dönerim ben..ne demiştim esereklinin biriyim ben!

özür dilerim facebook ,samimiyetimden söylüyorum,kendimi bildiğimden benim olup olmamam o kadar önemli değil.insanlar bir şeye alışma konusunda çok iyiler.var mıymışsın yok muymuşsun önemli değil,bizler için duvar yazıları önemli ..biz böyle alştığımızı sanıyoruz,böyle mücadele ettiğimizi sanıyoruz ihtillalere...halbuki kimsenin k.çının kenarında değiliz..herkes kendi derdinde...herkes kendi ideolojisinde..herkes kendine göre haklı herkes kendince derdinde...

sevgili facebook satırlarıma son verirken...verir...ken....eyvah kapattın!bak sen bile dayanamadın gördün mü kendi sözlerine :-))

acıdım haline facebook,bir mutlu haber sana! Saçımı kestirdim.Kuaförüm bile manyak saç kesimi dedi...ama insanlar böyle...en sevdiklerine en hoşlandıklarına manyak güzel diyorlar...manyaklık öyle kötü bir şey değilmiş...yani artık x bilmem kişi seni özleyecek desen bile manyakkkk güzel diyeceğim!Radikal değişiklik sonrası manifestosu !Hayırlı olsun!

Yorum Gönder